تصمیم جدید بانک مرکزی برای تسهیل معاملات در بورس

سخنگوی بانک مرکزی از تصمیم جدید این بانک برای تسهیل معاملات در بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش صدای بورس، سخنگوی بانک مرکزی از تصمیم جدید این بانک برای تسهیل معاملات در بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش مهر ،«مصطفی قمری وفا» در توییتی نوشت: با مصوبه هیات عامل بانک مرکزی و برای تسهیل معاملات در بازار سهام، سقف تراکنش درگاه‌های پرداخت اینترنتی و کارتخوان کارگزاری‌های بورس از ۵۰۰ میلیون ریال به پنج هزار میلیون ریال (۱۰ برابر) افزایش می‌یابد.

کد خبر 460583

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • عرضه ۹۲۵ میلیون دلار ارز در سامانه نیما؛ فقط ۱۷۸ میلیون دلار خریدار داشت

    عرضه ۹۲۵ میلیون دلار ارز در سامانه نیما؛ فقط ۱۷۸ میلیون دلار خریدار داشت

    بانک مرکزی از عرضه ۹۲۵ میلیون دلار ارز در سامانه نیما طی روز جاری خبر داد و اعلام کرد: مجموع معاملات انجام شده در این سامانه تا ساعت ۱۷ امروز به ۱۷۸ میلیون دلار رسید.

  • مانده کل تسهیلات قرض الحسنه بانک‌ها اعلام شد

    مانده کل تسهیلات قرض الحسنه بانک‌ها اعلام شد

    مانده کل تسهیلات قرض الحسنه شبکه بانکی در پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱، نسبت به مقطع مشابه سال قبل ۱۵۷۷.۱ هزار میلیارد ریال (۶۸.۸ درصد) و نسبت به پایان سال قبل ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏۹‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏.۷۴۵ هزار میلیارد ریال (۹‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏.۲۳ درصد) افزایش داشته است.

  • نرخ رشد تشکیل سرمایه در اقتصاد ایران منفی شد

    نرخ رشد تشکیل سرمایه در اقتصاد ایران منفی شد

    بر اساس آمارهای بانک مرکزی نرخ رشد موجودی سرمایه کل در دهه ۹۰ نزولی بوده و از ۸.۴درصد در سال ۱۳۹۰ به ۰.۲درصد در ۱۳۹۹ رسیده و نرخ رشد موجودی سرمایه در بخش ماشین‌آلات هم از سال ۱۳۹۷ منفی شده است.

  • طلسم مجوز تاسیس کارگزاری جدید شکسته شد

    طلسم مجوز تاسیس کارگزاری جدید شکسته شد

    به گفته مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار، با صدور مجوز تاسیس و فعالیت برای شرکت های کارگزاری جدید پس از ۱۳ سال وقفه و قید استانداردهای جدید در دستورالعمل صدور مجوز تاسیس و فعالیت شرکت‌های کارگزاری، امید می‎رود شاهد پویایی بیشتر صنعت کارگزاری و نهایتاً بازار سرمایه باشیم.

  • سرمایه گذاران حوزه IT را رها خواهند کرد

    سرمایه گذاران حوزه IT را رها خواهند کرد

    نایب رئیس کمیسیون خدمات فنی و مهندسی اتاق بازرگانی ایران خاطر نشان کرد: تجار خارجی تشخیص می‌دهند که در کدام پیام‌رسان فعالیت خود را دنبال کنند آنها برای خود این پرسش را مطرح می‌کند که چرا باید در این پلتفرم داخلی عضو شوند و چه فعالیتی می‌تواند در این فضا داشته باشند؟ بدون تردید به پاسخ روشنی نخواهند رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =